Ons Mien Events


 Ons Mien Events - Reglement

Deelnemers Info / Evenementen reglement

Indien u gereserveerd hebt, ontvangt u voor aanvang van de markt een bevestiging per mail of thuis per post. Hierin staat alle informatie nog eens vermeld. Deze bevestiging is tevens uw bewijs van inschrijving, dus altijd meenemen naar de markt. Als u geboekt heeft en 3 dagen voor de markt heeft u nog geen bericht gehad even contact opnemen. zonder bevestiging heeft u geen plaats dus bel altijd naar kantoor om teleurstelling te voorkomen.

Betaling is op de markt, er komt vanzelf iemand langs uw kraam. U kunt dit bedrag contant betalen maar u heeft ook de mogelijkheid dit te pinnen.

Afmelden van een markt is voor de meeste markten kosteloos tot woensdag voor aanvang van de markt. Meldt u in de 3 dagen voor aanvang van de markt af, dan wordt 50% van de stand huur in rekening gebracht. Daarnaast geldt voor de markten buiten Eindhoven dat afmelden voor de 3 dagen voor aanvang € 7,50 administratie kosten met zich meebrengt.

Kramen zijn altijd 4x1 meter.

Op al onze markten krijgt men een plaats toegewezen. Uw kraam nr. ontvangt u vrijdags of zaterdags voor het event per sms of mail.

Let op: inpakken voor sluitingstijd is niet toegestaan. Dit betekent tevens 3X uitsluiting van deelname.

Uw afval dient u alle zelf mee te nemen na het event dit moet u meenemen naar huis. Na afloop van de markt is het verboden om spullen hiervan achter te laten hier wordt op gecontroleerd.

U mag op de vlooienmarkten alleen gebruikte spullen verkopen. Geen nieuw/partijen of eigen gemaakte spullen. Geen wapens of andere verboden goederen.

Op de snuffelmarkten mag u nieuw en gebruikte spullen verkopen. Geen etenswaren of drinken dit is alleen in overleg soms toegestaan, geen wapens of andere verboden goederen.

Op curiosamarkten mogen alleen echte curiosa -, brocante-, en oude verzamel spullen verkocht worden, geen nieuwe- of reproproducten.

Bij evt. twijfel neem altijd contact op met onsmienevents 06 - 17 60 29 00 of info@onsmien.nl